duminică, 14 noiembrie 2010

Caldura, stranduri si nuduri

Satul poate de caldura de pe strazi, de inabuseala din mijloacele de transport mi-am adunat astazi cativa prieteni cu gand sa mergem la mica plaja amenajata pe faleza Dunarii, pentru a savura o bere rece in preajma bazinului cu apa. Atmosfera era ok, mai putin vocea lalaita a unui manelist ce urla in difuzoare pe terasa vecina. Dar am incercat sa ignor acest lucru pentru ca , deh, eram acolo pentru a ma racori, si bineinteles a ma relaxa.

Pff, si ce relaxare !, cand priveai si in stanga si-n dreapta si vedeai doar fete, femei si babe in toata regula, etalandu-si nurii in toata splendoarea lor…

Stau si ma intreb, daca propria intimitate ti-o dezvalui intregului public spectator de pe laja, acasa, iubitului/sotului/mosului ce-i mai arati ?

- Nu zic, si eu imi clateam ochii dupa cate o fata care iesea in evidenta prin proportiile bustului, sau lungimea picioarelor, si nu mai nimeream sa duc sticla cu bere la gura,. dar asta e alta poveste… -

Oare unde se va ajunge in cativa ani ? Oare copii nostri se vor imperechea caineste pe strada ?

Numai bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu